The best of the Italian,
national and international cuisine

Rezervari online

Perchè prenotare sul sito Select Hotels

veriSign Secured
RESTAURANTE

La Grand Hotel Italia, la fel ca in toate hotelurile din grup, bucataria este punctul forte. De la retete simple si gustoase, pana la specialitati sofisticate nationale si internationale, insotite de vinuri fine, fiecare propunere este un deliciu culinar, deoarece la Grand Hotel Italia, gastronomia este o arta.
 
Pentru grupuri si banchete, chef-ul pregateste propuneri adaptate la numarul de invitati si la exigentele fiecarui oaspete.
 
Grand Hotel Italia are trei  mari restaurante, Roma, Venezia şi Firenze, cu o capacitate totala de peste 1000 de locuri.
 
In restaurantul Firenze exista un cuptor de lemn pentru prepararea pizzei traditionale italiane.
 
Este locul ideal pentru organizarea de seri distractive tematice.
 
În restaurantul Venezia, podeaua acoperita cu un covor moale cu o magnifica pista de dans din mozaic este ideala pentru petrecerile mari sau pentru nunti.
 
Foyer, spatios si luminos este locul ideal pentru pranzuri de afaceri, pauze de cafea rapide si gustoase, organizate intre sesiunile conferintelor importante.
 
La cerere, organizam seri cu trupe live, DJ, spectacole, focuri de artificii şi efecte speciale.
 
Cele trei saloane sunt disponibile pentru rezervarile de grup.
 
American Bar-ul  este mereu deschis pentru mic dejun, pranz si cina, aperitive si cocktail-uri.

3 Buoni Motivi

per prenotare direttamente sul sito Select Hotels Collection

Verifica disponibilità

1. Miglior prezzo garantito
Senza la “sorpresa” di spese aggiuntive di qualsiasi tipo, come ad es. commissioni e spese di transazione. Molti siti di viaggi online chiedono commissioni extra per prenotazioni on line.



2. Offerte speciali esclusive
Ampia selezione di proposte di soggiorno che non troverete sui tradizionali siti di prenotazione alberghiera



3. Rapporto diretto e costante con l’hotel
e con il personale che ha curato la vostra prenotazione e che ritroverete al vostro arrivo in hotel. Accesso a programmi di fidelizzazione e possibilità di segnalare esigenze particolari e personali (come ad es. di cucina vegetariana, vegana, gluten-free o altro), di quotidiano, ecc.